Saturday, November 6, 2021

गीत ः रातो झन्डा

रचना÷सङ्गीत ः चिरन पुन   
स्वर ः रमण थामी 
ऐरेन्ज ः हेमराज आश्रम       
एल्बम ः क्रान्त्किारी रातो झण्डा  



 
मेरो यो हँसियाहथौडा अङ्किएको रातो झन्डालाई २ 
मेरो यो सहिदको रगतले रङ्गिएको रातो झन्डालाई २ 
नछोऊ, तिमी नछोऊ २  
तिम्रो हात विषालु बनिसकेछ २ 
नछोऊ तिमी नछोऊ     
मेरो झन्डा झुकेको हैन  
मैले क्रान्ति छोडेको छैन २ 
बरु झन्डा तिमीले छोड्यौ  
सबै आस्था तिमीले बेच्यौ २ 
नछोउ तिमिले नछोउ २ 
तिम्रो हात विषालु बनिसकेछ २ 
नछोऊ तिमी नछोऊ     
 
मेरो आदर्श ढलेको हैन  
मैले सहिदलाई भुलेको छैन २ 
बरु सपना तिमीले भुल्यौ  
सबै आँसु बेचेर गयौ  २ 
मेरो यो हँसियाहथौडा अङ्किएको रातो झन्डालाई २ 
मेरो यो सहिदको रगतले रङ्गिएको रातो झन्डालाई २  
नछोऊ, तिमी नछोऊ २ 
तिम्रो हात विषालु बनिसकेछ २ 
नछोऊ तिमी नछोऊ     
जेठ, २०७४  
 

No comments:

Post a Comment

जनघातीलाई किन दिने भोट

जनघातीलाई किन दिने भोट जनसत्तालाई सुदृढ गर्दै कथित चुनाव खारेज गरौँ दलाल सत्ताको उत्पीडन तोड्न सबै मिली अघि बढौँ ! झुक्याउन फेरि’नि बोकी आउल...